DumpStats voor Arie Boom-SWA

38,036 +41289 -3253

Kudos

#1591 (Top 0.4978%)

Kudos/dag 6.43
Kudos/reaguursel 16.41
Meeste kudos op 1 reaguursel 2533
Minste kudos op 1 reaguursel -99

2,318

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.39
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 17.7
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 35
Geregistreerd op 22-03-2010
Eerste reactie op 10-04-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-23 13:22:09 op Twee keer lopen voor bier?
Waar op de Reguliersdwarsstraat is dit precies? Perfect voor reaguurders die bang van vrouwen zijn.

3 kudos 2026-06-23 10:15:53 op Honger?
De afgrijselijke ervaring van een bezoek van HalperNL tijdens haar vorige job heeft haar aangezet tot een carrièreswitch

1 kudos 2026-06-22 11:00:24 op Close call Vechtdal Rally 2026
@Massiefje | 22-06-26 | 10:49: Als we het met één U-bocht doen dan voldoet de Rijksweg 1 precies.

0 kudos 2026-06-21 16:12:14 op Van der Sar en Sneijder
@Stumpert1001 | 21-06-26 | 13:53: Die liep de coopertest binnen de tien minuten

3 kudos 2026-06-18 19:44:11 op Meer brandende auto A28
Ik deed er hierdoor juist een half uurtje langer over vandaag.

12 kudos 2026-06-16 20:07:28 op Nest bouwen
Ik heb zojuist een tasje van de shoarmaboer in de tuin gehangen in de hoop dat het ook tegen andere invasieve soorten helpt.

-8 kudos 2026-06-16 11:35:56 op Stop met ozempic
Een beetje ozempic zou geen kwaad kunnen voor die zeug hier op de bank. Maar ze wil eigenlijk alleen maar natuurlijke producten. Zoals aardappelen uit de zonnebloemolie. En vers gebakken appelflappen. Body positivity noemen ze dat.

0 kudos 2026-06-15 11:47:31 op Verstoppertje spelen
Zo'n wagen is best handig als je je schoonmoeder mee moet nemen.

0 kudos 2026-06-15 10:45:58 op Agent lift ff 185 kg
@Janmetpet | 14-06-26 | 19:32: Moest hij in Dallas werken gisteren?

1 kudos 2026-06-15 10:44:55 op Agent lift ff 185 kg
Ik denk plutonium want het heeft wel een beetje de kleur van die hond van Mickey Mouse.

46 kudos 2026-06-14 21:44:57 op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
10.000 gulden schade. 4.500 euro.
Daar kan je vandaag de dag net één zo'n etalageruit voor laten plaatsen. Althans, vandaag kun je het bestellen, dan hebben ze eind van de zomer een keer tijd om hem te plaatsen.

-4 kudos 2026-06-12 13:49:11 op Pleurt op met dat mieljeu
Dat kan best zijn, maar in ieder geval niet de Herengracht. Door de dame die op 502 woont zou het gemiddelde IQ daar anders negatief zijn.

13 kudos 2026-06-11 22:35:15 op Samenvatting uit Belfast
@hansworzt | 11-06-26 | 22:10: Absoluut.
En als je overgrootvader uit Schijndel komt heb je ook helemaal niks in Maaskantje te zoeken. Oprotten naar oew eigen dorp.

12 kudos 2026-06-09 14:27:09 op Spelen met VR bril
Mijn collega heeft dezelfde achtergrond op teams.

-4 kudos 2026-06-09 14:26:22 op Boomzager is alert
Laatst kwam mijn moeder ook naar zolder om te vragen of ik de heg kon snoeien. Komt allemaal wel dichtbij zo.

4 kudos 2026-06-08 14:35:50 op In de islamosfeer...
Andrew Tate is moslim dus die analogie raakt kant noch wal.

16 kudos 2026-06-08 09:07:18 op Lekker
Lijkt me best onhandig als er maar 1 liter in de tank gaat.

2 kudos 2026-06-08 09:05:50 op Man trekt de kar
Wist u dat Rusland aan Mongolië grenst? Bijna 3.500 km lang. Het zou dus ook nog eens in Rusland kunnen zijn en toch Mongolië op de achtergrond.

10 kudos 2026-06-07 19:22:47 op Je eigen fouten kunnen toegeven
Ik ben al een jaar of 10 gestopt met roken maar zo'n advies kan ik niet in de wind slaan. Ik ga weer aan de zware shag en wel vandaag nog. Thanks voor de tip.

2 kudos 2026-06-05 16:02:41 op Ff sprintwedstrijdje
Ik zou ook boos zijn als ik zo op dumpert zou staan.

-2 kudos 2026-06-04 20:17:19 op Windhoos sloopt Glanerburg
Ik ga bij zo'n boomstronk altijd kijken of er niet toevallig een grote kist met oude Romeinse muntstukken ligt.

5 kudos 2026-06-04 13:56:34 op Met je blote reet in de trein staan
Ze vragen toch eerst netjes om zijn broek op te trekken? Dan begint hij te schreeuwen en wordt zelf agressief. Bovendien staat hij met een riem in zijn hand.
Maar laten we vooral door een Groenelinkse bril naar de situatie kijken. Daar kunnen we vast de problemen mee oplossen.

Topcomment 407 kudos 2026-06-03 09:47:04 op RIP het Westen
In Kortrijk zijn deze week een 9 'jongeren' tussen de 11 en 16 jaar veroordeeld tot 30 uur werkstraf voor het drie afzonderlijke keren als groep verkrachten van een 14-jarig meisje in het kabouterbos.
Wat nu.nl vergeet te vermelden is dat ze het filmden en via snapchat verspreidden. En voor het gemak was ook maar even achterwege gelaten dat het om Afrikaanse (waaronder Somalische) immigranten ging.
30 uur werkstraf. Dan kun je die uren dus niet bij de AH werken voor 5 euro per uur op die leeftijd en maakt dat de boete effectief 150 euro - bruto. 50 euro per keer. Op de Wallen betaal je meer.

2 kudos 2026-06-02 22:02:14 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Ja joh, want Mandela was zo'n goede man. Sinds hij aan de macht kwam is heel het land in sneltreinvaart achteruit gehold. Complete wijken in totaal verkrot in enkele jaren. Geen blanke boer meer veilig. Zijn vrouw heeft zelfs publiekelijk opgeroepen tot necklacing.
En dan ben je meteen een extremist als je het daar niet mee eens bent?
Mandela op een voetstuk zetten is als de holocaust verheerlijken omdat er ook heus wel een paar slechte joden tussen zaten.

18 kudos 2026-06-02 19:21:28 op Onkruid branden
Dan heb je veel minder gas nodig - is beter voor het milieu.

-3 kudos 2026-06-02 09:34:06 op Helikoptermans met skills
Ja want als je de taxi naar Parijs pakt kom je of aan in Parijs, of niet. Maakt verder geen verschil of de chauffeur rijdt als een fin aan het lachgas of een oud vrouwtje. Of hij in een kapot hemd een buil zware Van Nelle export erdoorheen paft onderweg of in een driedelig kostuum rijdt.

-5 kudos 2026-06-02 09:27:45 op Heb je vuurtje?
In Nederland wel. Maar of dat in Limburg ook zo is weet ik niet.

30 kudos 2026-06-02 09:24:50 op Asopauper heeft rijbewijs
Hij zal zich wel kapot schamen dat hij na al die asociale acties nog steeds naast dezelfde mensen voor het verkeerslicht staat.

2 kudos 2026-06-01 21:17:41 op Daar gaat je maaltijd
Ik hou daar wel van. Meestal betaal je een meier voor een half uurtje en staan ze eerst een kwartier de kaas eraf te schrobben. Zonde van de tijd.

3 kudos 2026-06-01 19:46:06 op BMW pauper
Voor ombouw naar grijs kenteken moeten de linker-zijruiten aan de achterkant ondoorzichtig gemaakt worden. Dat is hier niet het geval.
Tevens moet er een tussenschot direct achter de bestuurder worden geplaatst over de gehele breedte en hoogte.
Hoewel hier een raam in mag zitten van 40cm hoog - lijkt het alsof er überhaupt geen tussenschot inzit.

23 kudos 2026-06-01 17:42:22 op Politie pakt trouwstoet
Als je als Nederlander in zo'n trouwstoet gaat rijden verdien je dat ook.

-7 kudos 2026-06-01 14:59:17 op Creepshotter in boom aangepakt
Wij hadden vroeger ook slechts zo'n klein klepraampje op zolder waar je net niet goed doorheen paste om foto's te maken. Je moet dan toch denken in oplossingen.

44 kudos 2026-06-01 11:57:27 op Wat doen 3D artiesten nou eigenlijk?
Ik zat te denken dat het zo'n rubberen ding is dat je ergens omheen rolt. Heeft mijn moeder weleens voor me gehaald bij de etos omdat ze beu was mijn sokken steeds te wassen zei ze. Maar die waren te klein voor mijn voeten.

-3 kudos 2026-05-31 20:48:32 op McFittie
De rollen zijn eens omgedraaid. Is dit dan de uitzondering die de regel bevestigt?